Shop Mobile More Submit  Join Login
made in 2 hours
little rush ._.
Add a Comment:
 
:iconcaptainalien72:
Captainalien72 Featured By Owner Oct 19, 2013
Awesome 2 hours man
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner Oct 19, 2013  Student Filmographer
lol thanks XD
Reply
:iconop034:
Op034 Featured By Owner May 25, 2013
Yeah :D nice job man :)
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 25, 2013  Student Filmographer
thanks dude :)
Reply
:iconlowclassmanstudio:
LowClassManStudio Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Artist
luffyyyyyyyyy
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 15, 2013  Student Filmographer
yeyey~ XD
Reply
:iconlowclassmanstudio:
LowClassManStudio Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Artist
้hahah i like
Reply
:iconkazushizeon:
KazushiZeon Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
Smooth. I like it.
But sorry to say this.
Logic: At the left and right you should put
Wall or else. Because if you punch him it will not at the same place. Well just that
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 12, 2013  Student Filmographer
lol okay thanks dude :)
Reply
:iconxrebellion:
Xrebellion Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Filmographer
Oh pretty good. Stick with clothes lol.
The red stick resized at the end btw.
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
oh yeah thanks mean a lot coming from you :) btw thanks for cnc(?):D
Reply
:iconxrebellion:
Xrebellion Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Filmographer
Well there's nothing much to say on this.
Just another thing is that you should avoid making unnatural moves.
Like when he punches and kicks behind. On stick, it won't matter than much since they're flat. But still, make natural moves I guess.
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
alright thanks for cnc :D
Reply
:iconmarkxd:
MarkXD Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Filmographer
so smooth, show magnum members dude :)
thats awesome
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
thanks dude and okay i will do it :)
Reply
:iconjcdejesus:
JcDejesus Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice men
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
thanks bro :D
Reply
:iconhundicky:
HUNdicky Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Filmographer
epic... yay
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
lol thanks XD
Reply
:iconkaizen1:
kaizen1 Featured By Owner May 10, 2013
cool :D
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
thanks :)
Reply
:iconsever3nce:
Sever3nce Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Artist
Damn, love your style and I can see you also did Luffy's Gear Third Pistol! AWESOME!
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 11, 2013  Student Filmographer
lmao thanks bro XD
Reply
:iconsever3nce:
Sever3nce Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Artist
It's fine!
Reply
:iconexternusarmy:
ExternusArmy Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Filmographer
I dont know why I love this animation so much..xD
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 10, 2013  Student Filmographer
lol thanks XD
Reply
:iconexternusarmy:
ExternusArmy Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Filmographer
I like your style.:D
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 10, 2013  Student Filmographer
really ? thanks :)
Reply
:iconquikanims:
Quikanims Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Artist
That was a pretty damn cool style. Finally someone pulls off the stick fig with clothes well.
Reply
:iconexternusarmy:
ExternusArmy Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Filmographer
Rathaken does a pretty good job.
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 10, 2013  Student Filmographer
thanks you so much dude i appreciate it :)
Reply
:iconsavyflip:
SAVYflip Featured By Owner May 10, 2013
wow i love your style <3 and you really need more watchers..
Reply
:iconlord27agung:
Lord27agung Featured By Owner May 10, 2013  Student Filmographer
lol thank you so much bro XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 105 KB




Details

Submitted on
May 10, 2013
Image Size
105 KB
Resolution
550×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
567
Favourites
13 (who?)
Comments
33
Downloads
1
×